Intersport Polska przedstawił plany na najbliższą przyszłość.
Zbycie towaru oferowanego przez sieć sklepów oferujących sprzęt i odzież sportową i turystyczną okazało się trudne w ubiegłym roku z uwagi na panującą pandemię koronawirusa i wynikające z niej następstwa. Stąd też wyniki finansowe za ubiegły rok daleko odbiegały od pierwotnych oczekiwań. Obecnie przedstawiciele firmy podają, że dane z minionych miesięcy tego roku napawają optymizmem i jednocześnie podkreślą, że zazwyczaj druga połowa roku generuje największe zyski. Niemniej jednak polityka handlowa firmy uległa modyfikacjom mającym na celu dostosowanie do zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego też podjęto działania związane z ograniczeniem różnorodności asortymentu i dalszym rozwojem e-commerce. Podjęto również kroki zmierzające do pozyskania inwestora. Zawarto więc umowę z podmiotem branżowym uprawniając go do udostępnienia danych pozwalających na przeprowadzenie due diligence.
Warto zaznaczyć, że Intersport to nie jedyna marka, która otwarcie podsumowuje dane za ubiegły rok i w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się sytuację dostosowuje swoją obecną strategię. Tego typu działania podjęły już m.in. Grupa CDRL i LPP.