Próchnik wraca na rynek
Marka, która ogłosiła upadłość cztery lata temu, znów pojawi się na rynku. Prawa do niej przejął prezes firmy Lancerto.
Do zmiany właściciela Próchnika i przekazania praw do marki doszło w styczniu tego roku. Tomasz Ciąpała, prezes firmy Lancerto, oferującej eleganckie ubrania dla mężczyzn, mówił, że przyglądał się procesowi upadłościowemu Próchnika i prowadził badania rozpoznawalności tej marki. Pokazały one, że firma jest dużo bardziej rozpoznawalna niż Lancerto. W dodatku kojarzy się z dobrym stylem i wysoką jakością. Próchnik ma już ugruntowaną pozycję na rynku, dlatego jego rozwój to znacznie lepszy pomysł na biznes niż startowanie z nową marką od zera.
Nowy Próchnik będzie oferować ubrania z wyższej półki. Oprócz odzieży dla mężczyzn w ofercie znajdą się także produkty dla kobiet. Premiera pierwszej kolekcji odbędzie się na początku przyszłego roku. Jej wypuszczenie na rynek łącznie z zakupem praw do marki i przygotowaniem systemu sprzedaży będzie kosztować około kilkunastu milionów złotych.
Źródło: https://www.pb.pl/prochnik-wraca-do-sprzedazy-1151565