Bardzo dobra kondycja Pepco
Grupa Pepco jest w bardzo dobrej kondycji.
Powszechnie znana sieć sklepów detalicznych Pepco, oferująca zróżnicowany asortyment, od odzieży po produkty przeznaczone do gospodarstwa domowego, mimo trudnych warunków ekonomicznych znajduje się w dobrej kondycji. Na wspomnianą kondycję złożyły się dobre wyniki finansowe przekraczające nawet o kilkanaście procent wyniki osiągnięte w analogicznym okresie ubiegłego roku oraz otwarcie kilkudziesięciu (516) nowych sklepów. Co więcej, przedstawiciele sieci sklepów deklarują, że w planach mają kontynuację tego trendu. Zależy im więc na otwieraniu kolejnych sklepów i odnotowywaniu przychodów.
Sytuacja Pepco podważa przekonanie, że w dobie obecnie panującego kryzysu i wynikającej z niego niepewności konsumenci będą ograniczali swoje wydatki i koncentrowali się jedynie na produktach pierwszej potrzeby. Zdaje się to potwierdzać przypadek kolejnych znanych marek, m.in. spółka Wittchen oferującej galanterię skórzaną oraz Grupa VRG, w skład której wchodzą marki odzieżowe (Vistula, Bytom, Wólczanka) oraz jubilerskie (W.Kruk).
Źródło: https://www.wnp.pl/przemysl-odziezowy/pepco-ma-coraz-wiecej-sklepow-rosna-tez-zyski,655293.html