Nowa strategia Grupy VRG

Nowa strategia Grupy VRG

Grupa VRG podejmuje działania na rzecz ekspansji międzynarodowej.

W kwietniu przedstawiciele Grupy VRG, w skład której wchodzą marki: Vistula, Bytom, Wólczanka W.KRUK, informowali o najlepszych w historii wynikach finansowych. Nic więc dziwnego, że w najnowszej strategii rozwoju zaplanowali podejmowanie działań na rzecz ekspansji międzynarodowej. Jak zaznaczają, te pierwsze aktywności będą podejmowane w sposób ostrożny z zamiarem rozpoznania rynku Europy Środkowo-Wschodniej i stopniowego budowania świadomości posiadanych marek. W dalszej perspektywie działania będą intensyfikowane celem uczynienia rynków międzynarodowych istotnym źródłem przychodów.

Źródło: https://forsal.pl/finanse/gielda/artykuly/8735954,vrg-planuje-pierwsze-kroki-w-ekspansji-zagranicznej-bez-duzych-nakladow-w-l-2023-2025.html

Portal tworzony przez:

FilipiakBabicz.com

Obserwuj nas

Follow us

Posłuchaj podcastu ResTrue Talks.