Wydawnictwo Burda Media Polska rozszerza portfolio

Wydawnictwo Burda Media Polska rozszerza swoje portfolio.

Wspomniane rozszerzenie nastąpi poprzez zakup spółki Edipresse Poland należącej do szwajcarskiego wydawnictwa Edipresse Group. W ten sposób Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe serwisy adresowane do kobiet i do rodziców. Za najpopularniejsze tytuły uznaje się: Viva, Party, Mamotoja, ich internetowe odpowiedniki oraz wiele innych. Porozumienie pomiędzy wydawnictwami wymaga teraz zatwierdzenia przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

Wydaje się, że porozumienie Edipresse Group z Burda Media Polska jest kontynuacją realizacji dotychczasowej strategii polegającej na stopniowym, ale systematycznym wycofywaniu się z polskiego rynku medialnego. W ciągu kilku minionych lat spółka zamknęła kilka swoich tytułów i kilka sprzedała innym wydawnictwom.

Warto przypomnieć, że na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy to drugie tak duże przejęcie na rynku mediów. Pisaliśmy o tym tutaj.

Źródło: https://www.money.pl/gospodarka/duze-przejecie-na-polskim-rynku-mediow-burda-kupuje-biznes-konkurenta-6636711798360928a.html

UDOSTĘPNIJ:

OCEŃ:

Zobacz również

Search

PORTAL TWORZONY PRZEZ:

OBSERWUJ NAS

Dodaj tu swój tekst nagłówka