Wydawnictwo Burda Media Polska rozszerza portfolio

Wydawnictwo Burda Media Polska rozszerza portfolio

Wydawnictwo Burda Media Polska rozszerza swoje portfolio.

Wspomniane rozszerzenie nastąpi poprzez zakup spółki Edipresse Poland należącej do szwajcarskiego wydawnictwa Edipresse Group. W ten sposób Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe serwisy adresowane do kobiet i do rodziców. Za najpopularniejsze tytuły uznaje się: Viva, Party, Mamotoja, ich internetowe odpowiedniki oraz wiele innych. Porozumienie pomiędzy wydawnictwami wymaga teraz zatwierdzenia przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

Wydaje się, że porozumienie Edipresse Group z Burda Media Polska jest kontynuacją realizacji dotychczasowej strategii polegającej na stopniowym, ale systematycznym wycofywaniu się z polskiego rynku medialnego. W ciągu kilku minionych lat spółka zamknęła kilka swoich tytułów i kilka sprzedała innym wydawnictwom.

Warto przypomnieć, że na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy to drugie tak duże przejęcie na rynku mediów. Pisaliśmy o tym tutaj.

Źródło: https://www.money.pl/gospodarka/duze-przejecie-na-polskim-rynku-mediow-burda-kupuje-biznes-konkurenta-6636711798360928a.html

Portal tworzony przez:

FilipiakBabicz.com

Obserwuj nas

Newsletter

Uproszczona restrukturyzacja

Dołącz do newslettera, aby pobrać e-book

Newsletter

Zapisz się na newsletter i otrzymuj dodatkowe informacje