Sieć marketów budowlano-remontowych rośnie w siłę

Sieć marketów budowlano-remontowych rośnie w siłę

Sieć marketów Castorama konsekwentnie i skutecznie realizuje strategie rozwoju.

Na polskim rynku od dwudziestu pięciu lat obecna jest brytyjska sieć marketów budowlano-remontowych Castorama. Przez ten czas udało jej się wypracować rozpoznawalność i sporą popularność, a to za sprawą funkcjonujących ok. 100 sklepów wielkopowierzchniowych. O jej niesłabnącym zainteresowaniu świadczą odnotowywane wyniki finansowe liczone w miliardach złotych. Dane za ubiegły rok dowodzą 15% wzrostu sprzedaży. Te liczby potwierdzają słowa przedstawicieli sieci, którzy zdają sobie sprawę z trudnej sytuacji gospodarczej, ale jak zauważają, nie odnotowują spadku zainteresowania asortymentem zgromadzonym w marketach. Od momentu wybuchu pandemii koronawirusa dostrzeżono wręcz zwiększenie wydatków na remont domów i mieszkań, który nadal się utrzymuje. Utwierdza to zarządzających siecią w przekonaniu o słuszności zakładania mniejszych sklepów. Takowe już powstały i powstawać będą nadal. W ten sposób odpowiadają na potrzeby konsumentów o powszechnej dostępności towaru i szybkości robienia zakupów.  

 Źródło: https://www.pb.pl/castorama-planuje-ofensywe-w-malych-sklepach-1185362

Portal tworzony przez:

FilipiakBabicz.com

Obserwuj nas

Follow us

Posłuchaj podcastu ResTrue Talks.