Plany rozwojowe Lewiatana

Plany rozwojowe Lewiatana

Sieć sklepów Lewiatan opracowała plan systematycznego rozwoju.

Na polskim rynku obecnych jest wiele sieci sklepów spożywczych. Wśród nich można wymienić sieci dyskontowe, takie jak: Biedronka, Lidl, Kaufland, Dino oraz sieci franczycowe, których największym reprezentantem jest Lewiatan (należący do Grupy Eurocash). W ten sposób zapewniona jest duża różnorodność sklepów, której efektem jest dużą konkurencyjność zmuszająca do nieustannego opracowywania i modyfikowania planów rozwoju.

Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Lewiatan. Ubiegłoroczny rozwój sieci sklepów, który odbył się poprzez otwarcie 170 nowych placówek nie został uznany za zadowalający. Przedstawiciele sieci zapewniają, że w tym roku ma się to zmienić. Zaplanowano bowiem kontynuowanie współpracy z dotychczasowymi właścicielami placówek, którzy decydują się na otarcie nowych sklepów i podjęcie działań z nowymi osobami. Poza tym, Lewiatan zmodyfikował swoją dotychczasową strategię ukierunkowaną na pozyskiwanie wielkopowierzchniowych sklepów (powyżej 150 m kw.) i podjął działania zmierzające do nawiązania współpracy z mniejszymi lokalizacjami o powierzchni do 100 m kw. W ten sposób zamierza uruchomić sieć pod nazwą “Lewiatan po drodze”. I właśnie w “sklepach osiedlowych”, które są niewielkie i zlokalizowane blisko mieszkańców danych rejonów, Lewiatan upatruje potencjał w zwiększaniu przewagi nad dyskontami. W planach ma również skoncentrowanie się na rozwoju produktów marki własnej, które cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów.

Źródło: https://www.pb.pl/lewiatan-szuka-skali-w-malych-powierzchniach-1117101

Portal tworzony przez:

FilipiakBabicz.com

Obserwuj nas

Follow us

Posłuchaj podcastu ResTrue Talks.