Zastój polskiej branży odzieżowej

Zastój polskiej branży odzieżowej

Polskie firmy odzieżowe odnotowują spadek popytu konsumenckiego.

Grupa LPP, Answear.com, Grupa VRG to nazwy tylko wybranych firm odzieżowych, których przedstawiciele zgodnie zwracają uwagę na pogarszające się wyniki sprzedaży. Kolekcja jesienno-zimowa, którą oferują od połowy sierpnia, nie sprzedaje się. A przyczyn zaistniałej sytuacji upatrują w dotąd utrzymujących się wysokich temperaturach, które zniechęcają do nabywania ciepłej odzieży.

Pogarszające się nastroje uspokaja ekspert, który podkreśla, że sprzedaż aktualnej kolekcji przesunie się po prostu o kilka tygodni. Oznaczać to będzie, że w ostatecznym rozrachunku wyniki sprzedaży nie powinny odbiegać od prognozowanych. Może się jednak zdarzyć, że niektóre firmy nie będą skłonne dłużej czekać i już teraz podejmą decyzję o wprowadzeniu akcji promocyjnych.  

Warto przypomnieć, że w niedalekiej przeszłości wielokrotnie informowaliśmy, że wszystkie wymienione wyżej firmy mają plany rozwoju zakrojone na szeroką skalę, które skutecznie realizują.

Źródło: https://www.pb.pl/dane-vrg-i-answear-com-potwierdzaja-slabosc-sektora-1197230

Portal tworzony przez:

FilipiakBabicz.com

Obserwuj nas

Follow us

Posłuchaj podcastu ResTrue Talks.