Ekspansja LPP

Ekspansja LPP

Grupa LPP systematycznie realizuje plan ekspansji na europejskie rynki zachodnio-południowe.

Polska Grupa LPP rozpoczęła działalność w branży odzieżowej na początku lat 90. ubiegłego wieku. Do tej pory uruchomiła pięć marek modowych: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Wszystkie marki cieszą się dużą popularnością, a dwie z nich szczególnie. Mowa o najstarszej i najmłodszej marce Grupy, odpowiednio o Reserved i o Sinsay.

Kierownictwo firmy usatysfakcjonowane osiąganymi wynikami finansowymi zdecydowało o poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju. Wpisują się w to plany ekspansji na europejskie rynki zachodnio-południowe. Pozytywny odzew tamtejszych klientów na asortyment oferowany online stał się asumptem do podjęcia decyzji o otwarciu sklepów stacjonarnych. Tak też się stało na przełomie roku 2022/2023. W kilku greckich i włoskich miastach uruchomiono wtedy stacjonarne sklepy Sinsay To jednak nie koniec. W planach uruchomienie jest kolejnych sklepów w kolejnych miastach w Europie Południowej.

Źródło: https://www.wnp.pl/przemysl-odziezowy/sinsay-otwiera-pierwsze-salony-we-wloszech-i-w-grecji,672196.html

Portal tworzony przez:

FilipiakBabicz.com

Obserwuj nas

Follow us

Posłuchaj podcastu ResTrue Talks.