Ekspansja LPP
Grupa LPP systematycznie realizuje plan ekspansji na europejskie rynki zachodnio-południowe.
Polska Grupa LPP rozpoczęła działalność w branży odzieżowej na początku lat 90. ubiegłego wieku. Do tej pory uruchomiła pięć marek modowych: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Wszystkie marki cieszą się dużą popularnością, a dwie z nich szczególnie. Mowa o najstarszej i najmłodszej marce Grupy, odpowiednio o Reserved i o Sinsay.
Kierownictwo firmy usatysfakcjonowane osiąganymi wynikami finansowymi zdecydowało o poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju. Wpisują się w to plany ekspansji na europejskie rynki zachodnio-południowe. Pozytywny odzew tamtejszych klientów na asortyment oferowany online stał się asumptem do podjęcia decyzji o otwarciu sklepów stacjonarnych. Tak też się stało na przełomie roku 2022/2023. W kilku greckich i włoskich miastach uruchomiono wtedy stacjonarne sklepy Sinsay To jednak nie koniec. W planach uruchomienie jest kolejnych sklepów w kolejnych miastach w Europie Południowej.